Waarom moet ik mijn kenteken doorgeven als ik ook een parkeerpas krijg?

Iedere abonnementhouder krijgt een parkeerpas uitgereikt die toegang verleend voor de aan hem toegewezen VU-VUmc parkeerlocatie(s). Daarnaast zijn er een aantal parkeervoorzieningen met een toegangssysteem gebaseerd op kentekenherkenning. De slagboom gaat dan automatisch open zodra het systeem het kenteken van het voertuig herkent. Voor die garages dient de parkeerpas als backup waarmee men, in geval van storing, toch naar binnen kan rijden.

Mochten beide systemen niet werken, dan men via de intercom bij de slagboom contact opnemen met de beheerder of bellen naar telefoonnummer 020-59 89 970 (bereikbaar tussen 07.00 – 22.00 uur). De beheerder kan dan om het abonnementsnummer vragen dat op het parkeerpasje vermeld staat. 

 

 

Heb je een andere vraag?

1. Meer veelgestelde vragen

Vind je op de home-page niet de informatie die je zoekt? In onderstaande rubriek vind je antwoorden op veelvoorkomende vragen. Misschien staat jouw vraag er ook tussen. 

Naar veelgestelde vragen

3. Contact opnemen

Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden in onze veelgestelde vragen of op een van de andere pagina's in deze website? Neem dan contact met ons op.

Restitutie P+R aanvragen

Andere vraag stellen