Wij raden u aan om samen met uw afdeling te kijken naar een oplossing hiervoor. Er zijn verschillende mogelijkheden:
- u parkeert tegen het reguliere tarief en declareert dat achteraf
- uw afdeling verstrekt u waardekaarten die u kunt inzetten bij de betaalautomaat
- uw organisatie-eenheid is bereid u een parkeerabonnement te verstrekken
Mocht dit een veelvoorkomende situatie zijn binnen uw afdeling, dan kan de afdeling eventueel contact opnemen met het Parkeerbedrijf om te kijken of er een andere oplossing mogelijk is.
Ik ben arts en heb een Roosterdienst abonnement. Het komt voor dat ik buiten de aangegeven inrijtijden wordt opgeroepen. Wat moet ik doen?
Heb je een andere vraag?
1. Meer veelgestelde vragen
Vind je op de home-page niet de informatie die je zoekt? In onderstaande rubriek vind je antwoorden op veelvoorkomende vragen. Misschien staat jouw vraag er ook tussen.
2. Overige informatie
3. Contact opnemen
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden in onze veelgestelde vragen of op een van de andere pagina's in deze website? Neem dan contact met ons op.