U bent hier

Hoe zit het met mijn parkeerpas in deze coronavirus periode?

Wij krijgen regelmatig vragen met betrekking tot het gebruik/kosten van parkeerabonnementen in deze coronavirus situatie. We hebben hieronder de meestvoorkomende vragen en antwoorden voor u op een rijtje gezet. Mocht u een vraag hebben die hier niet tussen staat, dan kunt u ons mailen via ons contactformulier

  • Kan ik gecompenseerd worden voor mijn eigen bijdrage nu ik geen of weinig gebruikmaak van mijn abonnement?
    • De inhouding op het salaris voor parkeren is een zaak van uw werkgever. De kosten voor het parkeerabonnement worden door het Parkeerbedrijf doorbelast aan uw werkgever. De werkgever houdt een bijdrage aan deze kosten in op uw salaris. Het parkeerbedrijf staat hier buiten.
  • Mijn abonnement is/ wordt binnenkort beëindigd. Kan ik deze (kosteloos) verlengen voor de periode dat ik deze pas niet heb kunnen gebruiken?
    • Of u in aanmerking komt voor een parkeerabonnement is gekoppeld aan regels die te vinden zijn op onze website.  https://www.parkerenbijvu.nl/over-ons. Het verlengen van een parkeerabonnement wordt eveneens getoetst aan deze regels. In het geval u over een dienstpas beschikt, beslist uw leidinggevende hierover.
  • Kunnen de kosten die vanaf half maart betaald zijn voor het parkeerabonnement dat niet of weinig gebruikt is, vergoed worden?
    • Het parkeerbedrijf houdt parkeerplaatsen beschikbaar voor abonnementhouders. Hiervoor maakt het parkeerbedrijf kosten. Het met terugwerkende kracht terugbetalen van parkeerkosten kan daardoor niet plaatsvinden. Eveneens kunnen ongebruikte parkeerrechten niet gespaard worden voor later.